Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Говоруха М$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 10
Представлено документи з 1 до 10
|
1. |
Козловский В. А. Проблема антибиотик-ассоциированной диареи: фокус на сорбенты [Електронний ресурс] / В. А. Козловский, В. И. Шмалий, М. А. Говоруха // Практикуючий лікар. - 2012. - № 4. - С. 51-54. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/PraktLik_2012_4_10
| 2. |
Говоруха М. Цивільний позов прокурора у кримінальному провадженні: питання теорії та практики [Електронний ресурс] / М. Говоруха // Вісник Національної академії прокуратури України. - 2013. - № 4. - С. 56-60. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnapu_2013_4_12
| 3. |
Говоруха М. О. Досвід підготовки менеджерів фармацевтичної галузі в США [Електронний ресурс] / М. О. Говоруха // Фармацевтичний журнал. - 2013. - № 5. - С. 23-34 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pharmazh_2013_5_5 Для повышения эффективности работы фармацевтических компаний, аптечных учреждений, других субъектов фармацевтической отрасли в Украине необходимы высококвалифицированные специалисты по фармацевтическому менеджменту. Учитывая современную ситуацию, существует нехватка необходимых навыков и знаний у действующих руководителей и менеджеров. В связи с этим необходимо дополнение и усовершенствование учебного плана и программы по фармацевтическому менеджменту. Для этого целесообразно изучить опыт других стран, которые являются лидерами на мировом фармацевтическом рынке, в частности США. Цель исследования - анализ опыта подготовки менеджеров фармацевтической отрасли в США. В качестве материалов и методов исследования использованы научные публикации, статистические и информационные отчеты, а также учебные программы фармацевтических ВУЗов США. Фармацевтические образовательные программы американских колледжей и университетов готовят разнопрофильных специалистов, которые удовлетворяют потребности фармацевтического рынка труда США. В фармацевтических учебных программах США используют интегрированный подход при изучении менеджмента фармацевтической отрасли и других бизнес-дисциплин, предусматривающий постепенное приобретение навыков, которые формируют менеджерские качества и способности, от второго курса до последнего года специализации. Это является очень важным фактором формирования личности менеджера и приобретения студентами базовых знаний и умений. Опыт США в создании и внедрении новых фармацевтических учебных программ в зависимости от потребностей отрасли может быть использован для совершенствования украинского фармацевтического образования на додипломном и последипломном уровнях.
| 4. |
Соловйов О. С. Загальне науково-практичне обґрунтування формування основ галузевого права у системі обігу лікарських засобів. Повідомлення ІІ. Аналіз вихід них (базових) показників населення України, що враховуються під час розроблення нормативів раціонального розміщення аптечної мережі [Електронний ресурс] / О. С. Соловйов, О. П. Гудзенко, М. С. Пономаренко, М. Л. Сятиня, І. М. Алексєєва, І. В. Клименко, П. В. Глуховський, О. В. Кирпач, М. О. Говоруха // Фармацевтичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 3-14 . - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/pharmazh_2013_6_2
| 5. |
Говоруха М. O. Техніка номінальних груп як метод дослідження потреби у додатковій підготовці з менеджменту фармацевтичної галузі серед студентів фармацевтичного факультету [Електронний ресурс] / М. O. Говоруха, О. П. Гульчій, Р. М Шучак, С. Р. Хернандес // Український науково-медичний молодіжний журнал. - 2012. - № 2. - С. 9-15. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Unmmj_2012_2_4
| 6. |
Говоруха М. О. Принципи безперервної професійної освіти у фармацевтичному менеджменті [Електронний ресурс] / М. О. Говоруха, О. П. Гульчій, М. С. Пономаренко, Г. В. Загорій // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 25. - С. 556-563. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2016_25_89 У процесі формування знань і навичок виділяють 4 основні етапи: дошкільна освіта, шкільна, професійна і освіта для дорослих і безперервна професійна освіта. Значну роль у безперервній професійній освіті відіграє педагог-андрагог. Мета роботи - висвітлення принципів безперервної професійної освіти для спеціалістів з фармацевтичного менеджменту і роль педагога-андрагога у їх професійній підготовці. У роботі було застосовано методи: бібліосемантичний, експериментальний, анкетування, статистичний. Менеджерам, які працюють у фармацевтичних організаціях або на підприємствах, необхідно володіти юридичними знаннями та знаннями у сфері економіки, фармації, психології, а також аналітичними навичками та навичками спілкування. Залежно від структури компанії чи організації менеджери виконують різні функції, тому вони мають володіти різними знаннями, уміннями та навичками. Цього можна досягти тільки за безперервної професійної освіти з застосуванням андрагогічних підходів. Андрагогічний супровід педагога забезпечує реалізацію і розвиток суб'єктної позиції у процесі підвищення кваліфікації через механізми довіри і підтримки. Андрагогічний супровід педагога у процесі підвищення кваліфікації є умовою розвитку суб'єктної позиції і розглядається як форма допомоги, спрямована на сприяння самовизначенню і самореалізації дорослого учня в освітньому середовищі, підтримку освітньої ініціативи, активізацію власних ресурсів, проектувальної, регулятивно-виконавчої, рефлексивно-оціночної діяльності. Концепція безперервної професійної освіти має будуватися на принципах: базисності, багаторівневості, диверсифікації, взаємодоповнення, маневреності, наступності, інтеграції і гнучкості.
| 7. |
Говоруха М. О. Роль педагога-андрагогау професійній підготовці фахівців фармацевтичного менеджменту [Електронний ресурс] / М. О. Говоруха, О. П. Гульчій, М. С. Пономаренко, Г. В. Загорій // Збірник наукових праць співробітників НМАПО ім. П. Л. Шупика. - 2016. - Вип. 26. - С. 155-162. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpsnmapo_2016_26_24
| 8. |
Москаленко В. Ф. Психолого-педагогічні аспекти тренінгу як засобу формування мотивації до здорового способу життя серед молоді [Електронний ресурс] / В. Ф. Москаленко, О. П. Гульчій, Я. В. Цехмістер, М. О. Говоруха // Медична наука України. - 2010. - № 1. - С. 202-214. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/nvnmu_2010_1_35
| 9. |
Чекман І. С. Наногенотоксикологія: вплив наночастинок на клітину [Електронний ресурс] / І. С. Чекман, М. О. Говоруха, А. М. Дорошенко // Український медичний часопис. - 2011. - № 1. - С. 30-35. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/UMCh_2011_1_11
| 10. |
Говоруха М. М. Цивільний позов прокурора у кримінальному провадженні: деякі законодавчі новації, проблеми, шляхи оптимізації [Електронний ресурс] / М. М. Говоруха // Вісник Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна. Серія : Право. - 2013. - № 1082, Вип. 16. - С. 239-243. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/VKhIPR_2013_1082_16_63
|
|
|